  • Data: 2024-01-22 11:56:47
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jan 2024 20:08:05 +0100, J.F wrote:

    > google na rózne pomysły wpada.
    > Na ten niby nie powinien, ale kto wie co zechcą zmienic :-)

    No i zrobiłem wizję lokalną.

    Próba znalezienia telefonu z przygodnej przeglądarki, a dokładniej
    zalogowania na konto googla, kończy sie prośbą o potwierdzenie na
    telefonie. A trzeba jeszcze pamiętać hasło :-)

    Android z wyłączonym wifi i lokalizacją przy szkukaniu daje rożne
    wyniki:
    -łączy sie, łączy, i połączyć nie może. A dzwonek zdalnie uruchamia.
    -pokazuje ostatnią znaną pozycję telefonu ... a to może być daleko,
    -wyświetla "lokalizacja wyłączona".

    Po upchnięciu telefonu w głąb pokoju, nadal z wyłączonym wifi,
    i włączeniu lokalizacji ... pokazuje pozycję dość dokładnie.
    10-20m błędu.
    Ale nie wiem, czy to z GPS, czy przegląda sobie wifi.

    włączenie wifi pozycji nie zmienia.
    połozenie telefonu przy oknie też juz nie zmienia - czyli chyba
    pozycja z wifi.
    Wyłącznie wifi tez juz nic nie zmienia.

    Byc moze zależy to ustawien telefonu/usługi lokalizacji.
    A - jest, nawet dwa ustawienia mam:

    -korzystaj z wifi do lokalizacji nawet przy wyłączonym wifi
    - było włączone,

    -zwieksz dokładnośc lokalizacji przez inne czujniki.

    Na samym GPS błąd tez jest ok 10-20m, ale pozycja okna juz inna.
    Ciekawe, kto pomógł namierzyć wifi.

    No i po wyłączeniu wifi i schowaniu telefonu mam "Nie udało sie
    znależć telefonu.

    Teraz by trzeba gps jammer i zobaczyc czy google potrafi przez
    operatora.

    J.