eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Zniknięta" faktura › Re: "Zniknięta" faktura
  • Data: 2004-01-22 09:18:42
    Temat: Re: "Zniknięta" faktura
    Od: Azazell <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Hub wrote:

    > Cześć !
    >
    > Mam taką sprawę: Dostałem od tpsa ostatnio papierek, że jedna faktura
    > jest niezapłacona. Od paru ładnych miesięcy opłacam rachunki przez
    > mbank i nigdy nie było problemów. Teraz chcą, abym to ja udowodnił że
    > tą fakturę opłaciłem (np przefakował dowód wpłaty). Wiem, że opłaciłem
    > (patrzyłem w historii rachunku i wszystko się zgadza) i zastanawiam
    > się, czy jest możliwość przerzucenia tej procedury na tpsa albo mbank.
    > Potwierdzenie przelewu z mbanku to są koszty (nieduże, ale jednak),
    > pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    > połączenie itd. Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,
    > pieniądze) jeśli jestem w porządku ?
    >

    miałem to samo niedawno. gość twierdził że przelew do niego nie doszedł.
    w mBanku wyglądało to wszystko ok. to samo mi powiedziała konsultantka i
    i zaproponowała jeszcze że może przysłać płatne potwierdzenie. w banku
    odbiorcy natomaist na pytanie jak to reklamować to pani powiedziała
    niepewnym głosem bym przysłał facetowi opieczątkowane potwierdzenie.
    może wydrukuj sobie potwierdzenie ze strony transakcyjnej mBanku i
    przefaksuj im. Jak będziesz miał farta to to przyjmnie TPSA.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1