  • Data: 2004-01-22 09:56:40
    Temat: Re: "Zniknięta" faktura
    Od: "A.A." <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piszesz Hub. :

    > Mam taką sprawę: Dostałem od tpsa ostatnio papierek, że jedna faktura
    > jest niezapłacona.

    [...]

    > Potwierdzenie przelewu z mbanku to są koszty (nieduże, ale jednak),

    Zrob zrzut ekranu i poslij na adres :

    ???

    No wlasnie, dawniej korzystalem z jakiegos tam adresu e-mail ale
    dzis, na stronie TPSA jest tylko formularz do ktorego nie podepniesz
    zalacznika. Tak ze po pierwsze zapytaj za pomoca formularza :

    http://www.telekomunikacja.pl/kontakt/index.php

    na jaki adres e-mail mozesz wyslac te zrzuty ekranu.

    > pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    > połączenie itd.

    To prawda. Przed chwila dzwonilem.
    Ich konsultanci sa ciagle zajeci :)

    > Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,
    > pieniądze) jeśli jestem w porządku ?

    Mielismy tu watek "kanarkowy" . Wiec przyklad. Jadac tramwajem z
    waznym biletem tez jestes w porzadku, nie mniej kanarek ;-) zawsze
    moze porosic o okazanie biletu. Jak sie mozna domyslac TPSA, na tej
    samej zasadzie moze porosic o pokazanie dowodu wplaty.

    > Z góry dzięki za odpowiedzi.

    :)

    W razie czego podeslij na grupe adres na ktory mozna podsylac zrzuty
    ekranu.

    Z gory dziekuje ;-)

    > Hub.

    A.A.