  • Data: 2004-01-22 08:25:25
    Temat: "Zniknięta" faktura
    Od: Hub <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć !

    Mam taką sprawę: Dostałem od tpsa ostatnio papierek, że jedna faktura
    jest niezapłacona. Od paru ładnych miesięcy opłacam rachunki przez mbank
    i nigdy nie było problemów. Teraz chcą, abym to ja udowodnił że tą
    fakturę opłaciłem (np przefakował dowód wpłaty). Wiem, że opłaciłem
    (patrzyłem w historii rachunku i wszystko się zgadza) i zastanawiam się,
    czy jest możliwość przerzucenia tej procedury na tpsa albo mbank.
    Potwierdzenie przelewu z mbanku to są koszty (nieduże, ale jednak),
    pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    połączenie itd. Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,
    pieniądze) jeśli jestem w porządku ?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Hub.