eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Zniknięta" faktura › Re: "Zniknięta" faktura
  • Data: 2004-01-22 12:51:25
    Temat: Re: "Zniknięta" faktura
    Od: Hub <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A.A. wrote:
    >
    > Zrob zrzut ekranu i poslij na adres :
    >
    > ???
    >> pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    >> połączenie itd.
    >
    >
    > To prawda. Przed chwila dzwonilem.
    > Ich konsultanci sa ciagle zajeci :)
    Właśnie...
    >> Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas, pieniądze) jeśli
    >> jestem w porządku ?
    >
    >
    > Mielismy tu watek "kanarkowy" . Wiec przyklad. Jadac tramwajem z waznym
    > biletem tez jestes w porzadku, nie mniej kanarek ;-) zawsze moze porosic
    > o okazanie biletu. Jak sie mozna domyslac TPSA, na tej samej zasadzie
    > moze porosic o pokazanie dowodu wplaty.

    No niby tak, ale bilecik pokazujesz i cześć. Mi tu nawet nie chodzi o
    koszt potwierdzenia, bo cos za cos (nie place za przelew), ale o ten
    nowy super system z blulajn itd. i kłopoty przez niego spowodowane.

    > W razie czego podeslij na grupe adres na ktory mozna podsylac zrzuty
    > ekranu.
    >
    > Z gory dziekuje ;-)
    Dobra :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1