  • Data: 2023-08-18 16:40:29
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Aug 2023 08:48:22 +0200, Shrek wrote:

    > Prokurator generalny ręcznie sterujący śledztwem i biegli co piszą tak
    > żeby pasowało (przecież nie jest tajemnicą że prokuratura takich ma)?

    Wątpie.
    Przy DNA po prostu wychodzi zgodnosc lub nie.

    Ponoc uzyto starej metody, która nie była tak dobra, ale zgodnosc
    raczej musiała być. Pech chlopaka.
    Biegly mogł od siebie dopisac "jest to metoda o duzej wiarygodnosci".
    Czy ewentualnie wyrzucic te testy, gdzie się nie zgadzało - ale nawet
    nie wiem czy to możliwe.
    Ewentualnie podmienic próbki, czy jakos pomylic ... ale to by sie
    gruba sprawa zrobiła ... o ile ktos by drugi raz sprawdzil.

    > Oraz świadek który znał sprawców i wiadomo było gdzie mieszka - tylko
    > pójść i zapytać.

    Moze ktos poszedl.
    Mozesz pójsc i Ty, i spytac, czy go juz przesłuchiwali :-)

    > Skoro wczoraj siedzieli pod daszkiem to zakładam że to trudne nie było.
    > Pewnie wystarczyło dzielnicowego spytać. Albo nawet po prostu przejrzeć
    > interwencje z tego miejsca - pewnie da się kwerendę na bęben zapodać
    > według miejsca - no i masz żuli. Pewnie ze dwóch nadmiarowych, ale to
    > żule - od razu się wysypią.
    O ile jakies interwencje były

    > Nie obrażajmy policjantów i nie róbmy z tego
    > jakiegoś nieosiagalnego dla nich raket sajens.

    Nie róbmy, ale ty masz fotkę, a oni potrzebują imie, nazwisko, pesel,
    adres aktualny.
    Inne ustalenia wymagaja czasu.

    > Powyżej masz odpowiedź. NIe róbmy z policjantów kompletnych debili, bo
    > jednak każdy z nich ma maturę. Tak naprawdę dochodzę do wniosku, że to
    > nie wina samych policjantów (pomijając że ci na ulicy im złą opinię
    > robią) a instytucji w której robią - tak jak pisałem - wszyscy dużo
    > robili, nikt nie poszedł sprawdzić oczywistych tropów.

    Jakos adres busa ustalili, wiec ktos poszedł za najlepszym tropem.
    Tylko lekko przyhamował ...

    J.