  • Data: 2023-08-18 18:00:37
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2023 o 16:40, J.F pisze:

    > Wątpie.
    > Przy DNA po prostu wychodzi zgodnosc lub nie.

    A jednak:

    https://www.testdna.pl/badania-dna-z-wlosow-w-sprawi
    e-tomasza-komendy/

    Jednym z dowodów w sprawie była znaleziona przy ciele ofiary czapka z
    włosami. Na podstawie badań DNA wskazano, że jej właścicielem jest
    Tomasz Komenda. Jednocześnie stwierdzono, że zestaw cech genetycznych
    właściciela czapki występuje średnio u _1_na_71_ osób [1]. Badania DNA
    uwzględnione w wyroku były przeprowadzane metodą PolyMarker. Pominięto
    natomiast badania biegłych z innego ośrodka, przeprowadzone metodą
    mtDNA, które wykazały, że włosy nie należą do Tomasza Komendy [2].

    > Czy ewentualnie wyrzucic te testy, gdzie się nie zgadzało - ale nawet
    > nie wiem czy to możliwe.

    Trafiłeś - ale to raczej prokurator.

    Zresztą 1 na 71 i to na czapce to raczej słaby dowód. Dlaczego z czapki
    - a gdzie indziej nie było?

    > Moze ktos poszedl.
    > Mozesz pójsc i Ty, i spytac, czy go juz przesłuchiwali :-)

    Przecież lumpy już były na komendzie.

    > O ile jakies interwencje były

    Nie róbmy z policjantów idotów których nieogranięcie uniemożliwia im
    ogarnięcie najprosztszych spraw - to miejscowe źule przesiadujące tam
    codziennie i nagrane na kamerze o których wiedział świadek - jeśl tego
    policja nie potrafi rozwikłać to niech się poda do dymisji:P Żule już
    komendę zwiedziły, ale gdzie się znajduje motocykl nie powiedziały, bo
    wtedy to znajdował się już u mnie;)

    > Nie róbmy, ale ty masz fotkę, a oni potrzebują imie, nazwisko, pesel,
    > adres aktualny.
    > Inne ustalenia wymagaja czasu.

    Jakby ktoś podjechał to by zapewne w 15 minut miał. No ale nie podjechał.

    > Jakos adres busa ustalili, wiec ktos poszedł za najlepszym tropem.
    > Tylko lekko przyhamował ...

    Ok. Tylko nie wiadomo czy przypadkiem nie z tego fejsbuka;) No i dalej
    nie róbmy z ustalenia tożsamości dwóch stałych bywalców murka czynności
    przekraczającej możliwości policjantów, bo jakby tak było to należałoby
    tą całą policję rozgonić w pisdu i zabrać emki za niekompetencje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!