  • Data: 2023-08-18 15:59:36
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Aug 2023 09:48:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Błądzisz. Jest masa ludzi, która po prostu chce zerwać kontakt.
    > Nastolatki, co to im rodzice każą się uczyć, a oni chcą świat poznawać.
    > Małżonkowie, co to mają dość. No i ta druga strona nagle się orientuje,
    > że nie ma kogo zmuszać. No to na Policję, by ta doprowadziła "zaginionego".

    Oprocz tego "zmuszania" to chyba jednak normalna rzecz, ze jak zawsze
    przychodził do domu, a teraz nie, to sie na policji szuka.

    No chyba, ze jakis list zostawił "juz mnie wiecej nie zobaczysz" ...
    wygląda na samobójce ?

    > Policja ma świadomość tego i na tę okoliczność ma taką procedurę, że
    > znajdujemy zaginionego i pytamy, czy chce się znaleźć. Jak nie, to się
    > zgłaszającego powiadamia, że znaleziono i tyle - bez szczegółów.

    Przy czym w czasach elekroniki to moze łatwe, ale dawniej znaleźć ...
    jak nie "wpadl" w jakies przypadkowej kontroli, to nie znalazłeś.

    Teraz jeszcze mozna próbowac w ZUS i bankach - jak sie od żony urwał,
    ale pracuje, to składki gdzies wpływają, konto moze miec, numer
    telefonu nowy zarejestrował.

    > No to ludzie zaczęli kombinować. A to twierdzą, że życiu zaginionego
    > zagraża niebezpieczeństwo. Musi brać witaminę "C" i już - przykładowo
    > :-)

    Ale ludzie sporo leków biorą. Np na nadcisnienie.
    I zagraża niebezpieczenstwo :-)

    > A to jest to osoba nieletnia - powiedz szczerze, jak dziewczyna
    > mająca 17 lat pojedzie bez zgody rodziców do chłopaka, albo z nim w
    > góry, to trzeba ją koniecznie natychmiast śmigłowcem szukać?

    Ba - gdzie szukac? Wiadomo, ze w góry?

    J.