    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Fri, 18 Aug 2023 11:12:12 +0200
    <w...@4...net>
    <CTxDM.121805$TdXe.90092@fx02.ams1>

    On Thu, 17 Aug 2023 23:16:50 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Rejestr nie pomoze, ale wiertarkę ukryjesz w mieszkaniu, za chałupą w
    > ogrodzie, w przewodzie kominowym. Z samochodem czy nawet motorem może to
    > nie być takie proste.

    Samochod schowasz w garazu czy stodole, motor w mniejszej komórce.
    Albo wcale nie bedziesz chował - zostawisz gdzies na parkingu,
    nawet jak znajdą, to cię nie złapią.

    Ale raczej nie chcesz chowac, tylko wymienic na pieniądze.
    Samochod mozna rozebrac na częsci.

    > Ale jak się trochę wysili to juz nie. Generalnie w tym wszystkim jest
    > sporo tego szczęścia, że zwykle ludzie bardziej rozgarnieci nie mordują
    > z premedytacją, a nawet bez.

    Jest tych zabójstw, i nieznalezionych zaginięc, troche,
    wiec troche mordują.

    > Drogowego pewnie też. Też typu: ktoś kogoś popchnął w kłótni, a tamtem
    > nieszczęśliwie upadł.

    Zdarza sie.
    Jak nikt kłótni nie widział, to można zostawić, w koncu nieszczesliwy
    wypadek, i moze tyle wyjdzie na sekcji..
    Jak widział, to i ukrycie zwłok nie pomoże.

    J.