  • Data: 2023-08-18 14:47:46
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Aug 2023 11:15:14 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]

    Jakby wiedzial, a przeciez nie chcemy sie chwalic.

    > A jak włozysz do cudzego grobowca? Znajdą zwłoki, jak kolejny pochówek
    > będzie. Grób mojej rodziny pomiędzy 1996, a 2017 rokiem nie był
    > otwierany. 21 lat.

    A to taki grób ziemny, czy grobowiec duzy, z kryptą na trumny,
    drzwiami, zamkiem?

    Dołozyc do takiego - srednio trudno. Ale chyba by wypadało w trumnie
    zaniesc. Ewentualnie w worku na zwłoki.
    Ktos moglby sie zainteresowac, kto tu umarl, czemu żałobników nie ma,
    zadzwonic do rodziny kondolencje złożyc.
    Za otwarcie bramy ksiądz opłate bierze, zaniesc na plecach?

    Natomiast znaleźć jakis świezy grób, troche rozkopać, dołozyc ciało,
    zasypac ... i na rok spokój, albo i więcej.
    ... tylko kiedy to zrobic - w nocy wzbudzi ciekawosc, jak ktos
    zobaczy,
    w dzien tez wzbudzi ciekawosc, a ludzie są i na pewno ktos zobaczy
    prace.

    Zdecydowanie lepiej do lasu :-

    J.