  • Data: 2023-08-18 15:09:32
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Aug 2023 11:07:02 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Józka w areszt :-)

    A skłocony od 5 lat ...

    > Poznał pewnie masę ludzi.

    No powiedzmy, ze srodowisko powie, ze fajną kobietę poznał.

    > A przede wszystki, jaki jest zwiazaek kredytodawców ze sparwą.
    > Mordowanie dłużnika jest cienkim pomysłem, bo utrudnia odzyskanie
    > pieniędzy przeważnie.

    Moglo byc niezamierzone, albo długow tyle, ze na pokaz dla innych.
    Ale moze wlasnie z powodu tych długów sie ukrywa i nie chce być
    znaleziony :-)

    > 98% gubi się jedynie w oczach zgłaszających. Policja to wie.

    Skoro 98% sie znajduje, to jakos tak. Znajdzie sie po dwoch dniach,
    czy tygodniu, czy miesiącu. Ale czy to powinno zmniejszac niepokój
    rodziny?

    > Zgłaszający
    > twierdzi, ze Policja bagatelizuje jego obawy. W jakimś tam procencie
    > może dojść do pomyłki.

    Zasadniczo zostaje nam 2%.
    Moze z niewielkim dodatkiem na "policja zbagatelizowała, na szczescie
    dobrzy ludzie pomogli".

    > Czy to oznacza, że mamy za kazdym razem, jak
    > córka przed 21:00 nie róci do domu oglaszach ChildAlert?

    Jak 17-letnia, to pewnie nie.
    Ale jak na drugi dzien tez nie wróci?

    J.