  • Data: 2023-08-16 23:25:11
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2023 o 22:49, Shrek pisze:

    > I co - nie jedziemy bo przecież nie będzie stał na widoku?

    Nakaz trzeba. Poobserwować, by wejść i zastać właściciela, a nie stać
    pod drzwiami, bo on pojechał na wczasy nad Bałtyk - przykładowo.

    > Bez przesady - jeden post na fejbuku jeden tutaj.

    I 4 odpowiedziało? Pisałeś o czterech, co wiedzieli, gdzie stoi.

    > No właśnie wiedział gdzie stoi. I powiedział żebym sam nie jechał bo oni
    > sprawdzą. No ok. Ale jednak wieczorem pojechałem i stoi na widoku... I
    > jak tu ufać policji?

    Ale nie mówił, że od razu. Zrozum, że takich spraw jest dużo. Mógł
    planować sprawdzić w drodze powrotnej do domu. Ja często tak robię, że
    nie z roboty - bo nie a czasu - a wieczorem, rowerkiem albo spacerkiem.
    Rzucić okiem, przepatrzeć, zaplanować sobie w głowie, jak wejść. No
    jakby stał na widoku, to pewnie by się to na "bojowo" zrobiło, ale tego
    bym się nie spodziewał.
    --
    (~) Robert Tomasik