    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Wed, 16 Aug 2023 23:25:11 +0200
    <ubhk9i$4ma$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubidcr$736$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubidoj$u9c$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubidvn$736$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubie3o$u9d$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ld6mzlcl2277$.axoqh8qon9w0.dlg@40tude.net>
    <ubij8s$u9c$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <a1q07irb0ejs$.zkvrg8uo1e9w$.dlg@40tude.net>
    <ubisjt$u9d$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <12gpy8xbed9f2$.sq6urruj5mw7$.dlg@40tude.net>
    <ubja26$n5k$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubjasq$j2u$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubjc71$o6l$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubjci5$j2u$9$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 16.08.2023 o 22:49, Shrek pisze:

    > I co - nie jedziemy bo przecież nie będzie stał na widoku?

    Nakaz trzeba. Poobserwować, by wejść i zastać właściciela, a nie stać
    pod drzwiami, bo on pojechał na wczasy nad Bałtyk - przykładowo.

    > Bez przesady - jeden post na fejbuku jeden tutaj.

    I 4 odpowiedziało? Pisałeś o czterech, co wiedzieli, gdzie stoi.

    > No właśnie wiedział gdzie stoi. I powiedział żebym sam nie jechał bo oni
    > sprawdzą. No ok. Ale jednak wieczorem pojechałem i stoi na widoku... I
    > jak tu ufać policji?

    Ale nie mówił, że od razu. Zrozum, że takich spraw jest dużo. Mógł
    planować sprawdzić w drodze powrotnej do domu. Ja często tak robię, że
    nie z roboty - bo nie a czasu - a wieczorem, rowerkiem albo spacerkiem.
    Rzucić okiem, przepatrzeć, zaplanować sobie w głowie, jak wejść. No
    jakby stał na widoku, to pewnie by się to na "bojowo" zrobiło, ale tego
    bym się nie spodziewał.
    --
    (~) Robert Tomasik