  • Data: 2023-08-16 23:32:30
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nakaz trzeba. Poobserwować, by wejść i zastać właściciela, a nie stać
    > pod drzwiami, bo on pojechał na wczasy nad Bałtyk - przykładowo.

    I tak pojechał... Tyle że nie nad morze.

    > I 4 odpowiedziało? Pisałeś o czterech, co wiedzieli, gdzie stoi.

    Trzech na fajsbuku, ącki tutaj.

    > Ale nie mówił, że od razu. Zrozum, że takich spraw jest dużo.

    Rozumiem. Trudno. No to piszę, że nie warto na policję liczyć. Zauważ że
    dopóki sam nie znalazłem to zasadniczo wszyscy robili co do nich
    należało, ale nikt go nie szukał:P

    > Mógł
    > planować sprawdzić w drodze powrotnej do domu. Ja często tak robię, że
    > nie z roboty - bo nie a czasu - a wieczorem, rowerkiem albo spacerkiem.
    > Rzucić okiem, przepatrzeć, zaplanować sobie w głowie, jak wejść. No
    > jakby stał na widoku, to pewnie by się to na "bojowo" zrobiło, ale tego
    > bym się nie spodziewał.

    No przecież sam pisałeś, że jak go szukali w wyszkowie to zapewne
    postawił na widoku;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!