  • Data: 2010-10-07 21:23:09
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie mam takie: Policjant zatrzymuje na mieście osobę i zabiera
    > radiowozem na komisariat w celu wykonania jakichś czynności (sprawdzenie
    > tożsamości, przeszukanie). Trwa to niezbyt długo, powiedzmy godzinę czy
    > dwie. Czy taka akcja jest zatrzymaniem w rozumieniu kpk?

    Nie jestem prawnikiem, ale dla mnie oczywistością jest ,
    że jest to zatszymanie, i że powinien być protokuł.
    Człowiek to odrobinę więcej niż np. dyskietka,
    a jak ktoś zatszymuje dyskietkę to protokoł jest.

    Więcej , istnieje dokument poświadczający pszekazanie człowieka.
    Wiem, bo gdy policja nielegalnie zatszymała mnie (porwała, bo między innymi
    pilował mnie samodzielnie całkowity cywil -nie to , że umundurowany , tylko
    nie podający numeru- bo też w oczah prawa cywil, tylko cywil całkowity), i
    ci policjanci - bandyci kłucili się między sobą o protokuł pszekazania mnie.