  • Data: 2010-10-08 10:38:27
    Temat: Re: Zatrzymanie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:i8mah9$sd2$1@news.onet.pl...

    > Możesz wskazać niuanse różniące te dwie czynności?

    Sprawdzenia można dokonać zawsze w razie podejrzenia, ze ktoś coś może mieć
    (w praktyce niemal zawsze da się to uzasadnić) i wymaga sporządzenia
    protokołu tylko na żądanie przeszukiwanego. Przeszukanie jest czynnością
    procesową i zawsze jest dokumentowane protokołem, nawet jak nic nie
    znajdziemy. Ponieważ protokół sie chwilę sporządza, to w większości
    negatywnych sprawdzeń nikt nie jest zainteresowany czekaniem. Od strony
    technicznej te czynności się od siebie niczym nie różnią.