    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zarzuty z dupy cd
    Date: Fri, 31 Mar 2023 14:16:08 +0200
    <64262a7b$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>
    <u05r5j$4mf$8$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 31 Mar 2023 07:30:27 +0200, Shrek wrote:

    > No skoro twierdzisz, że się zarzuty stawia na podstawie kamer a odziały
    > zwarte trzepią jak leci, to wynika z tego, że skoro nie każdy ma
    > bodycama,

    Kamera o ktorej pisze, to nie musi byc osobista.
    Filmuja, nagrywają, stawiaja zarzuty.

    > to większość się jednak w takim tłumie dowodowo nie nagra. To
    > znaczy że po akcji większość należałoby wypuścić i przeprosić. Tak jest?
    > Czy raczej jak już kogoś na demonstracji do skuki zwiną to kończy ze
    > znieważeniem policjanta?

    Ogolnie jakos tak - ale jak pamietasz, to raz sie skonczylo
    zniewazniem aresztanta i trzeba było Kulsona szukac :-)

    > No tak - cały odział zwarty napierdalał każdego na stacji
    > warszawa-stadion jak leci. Zerokuratura umorzyła, bo nie dało rady
    > zidentyfikować który konkretnie kulson z całego oddziału napierdalał
    > ludzi jak leci.

    Czy tak caly oddzial i czy kazdego to chyba niekoniecznie.

    https://twitter.com/DJKrawczyk/status/13265523272395
    24353?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctw
    term%5E1326552327239524353%7Ctwgr%5Ebb3dd58a0871a428
    c28fde745f0e9fd1bb49c38a%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https
    %3A%2F%2Foko.press%2Fkrzyczelismy-ze-jestesmy-z-pras
    y-dlaczego-policja-spalowala-dziennikarzy

    A podstawa prawna?

    Szczególnie na zgromadzeniu spontanicznym ?

    A tryb postepowania przy wykroczeniach to jaki jest?

> [...]
    > na ogół naruszenie nietykalności. Skoro sporo z nich jest odwalane potem
    > przez sąd, to zakładam że demonstranci mają obecnie ochronę prawną
    > realizowaną przez różne "oszołomskie" organizacje i pytanie "panie
    > funkcjonariuszu, jak pan zapamiętał żeby rozpoznać następnego dnia/po
    > kilku godzinach, że w tym kotle to właśnie ta osoba naruszyła pana
    > nietykalność, jakie miała cechy charakterystyczne po których pan ja
    > rozpoznał?" padają. Szkoda tylko że w ten sposób uwala się samo
    > oskarżenie, bo powinno się również uwalać funkcjonariuszy którzy takie

    Osoby znanej policjantowi.
    Ten nie był znany.
    Trudno, zeby kulson znal kazdego w miescie.

    > Oj tam - niedawno pisałeś, że na razie to "poszkodowany" tak twierdzi.

    > Oczywiście. Natomiast jak już się go popełni, to należy przeprosić i w
    > miarę możliwości naprawić. A nie powiedzieć że "u nas się w papierach
    > zgadza i wypad"

    Tak jest.

    Ale ale ... kloszard tak dokladnie znal dane ?
    Czy wcale nie znal - cos tam powiedzial, reszte kulsony sobie
    sciągnely z jakiejs bazy?
    Czy jednak jakas rodzina ...

    Robercie - o co tam sie pytacie?
    O pesel chyba nie, bo obywatel ma prawo nie pamietac,
    wiec imie, nazwisko, adres, data urodzenia, imiona rodzicow ...
    i co - przypadkowy menel znał tak dobrze ?

    Sprawdzacie cos, nie sprawdzacie, szukacie sobie jak sie sprawa
    rypnie?

    > Twoja sprawa. Cały casz usiłujesz zgrywać eksperta w nimbie jakieś
    > niesamowitej wewnętrznej wiedzy o policji, a przecież ustawę można
    > ściągnąć z internetu a i nie jest już tak, że jak ktoś był w sądzie albo
    > na policji to patol. Więc tak - składałem zeznania zarówno jako
    > poszkodowany i jako świadek więc siłą rzeczy takie protokoły podpisywałem.

    No ale to nie byl protokól osoby zatrzymanej.

    > Tak a co? A potem pismaki wygrzebały sprawę, chodziły po policji i
    > prokuratorach z prośbą o wyjasnienie a ci jakoś tych przesłanek nie
    > podali. Nawet nie powiedzieli standardowego "mamy ale nie możemy
    > przekazać ze względu na dobro śledztwa"?

    Pewnie powiedzieli.

    > Opieramy się na tym, co piszą w
    > mediach (ty dodatkowo tworzysz sobie setki wygkluczających się założeń).

    No ale widzisz jak pismaki piszą. Jak radio Erewań.

    Nie chcialo im sie napisac (tytulowa sprawa tozsamosci) gdzie te akta
    przeczytal, nie chcialo kiedy list odebrał, kiedy wysłano ...

    J.