  • Data: 2023-03-31 16:50:38
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Mar 2023 15:19:23 +0200, Shrek wrote:

    > To będą mieli szczęście jak sfilmują z 1/3.

    Mogą miec dwie kamery :-)

    > Dalej masz film z dymu -
    > rozpoznałbyś kogoś żeby mi postawić zarzuty?

    Ale zostal zlapany na gorącym uczynku, a film potwierdza zarzuty.
    Tylko ten wredny adwokat sie pyta czemu kolor kurtki sie nie zgadza
    :-)

    > Na niektórych filmach
    > widać, że policjanci mają numery na kaskach, choć ciężko odczytać jakie.

    Bo to bład taktyczny i już nie będą mieli :-)

    > Nie wiem o którym przypadku mówisz, ale zapewne się zepsuło.

    O tym, gdzie Kulsona trzeba było szukac :-)
    I aresztantce, tzn zatrzymance :-)

    > z grubsza własnie tak.
    > https://www.youtube.com/watch?v=d_DS_WXh1w0
    >
    > Nawet jak któryś konkretnie nikomu postronnemu nie sprzedał to tylko
    > przypadkiem - więc usiłowanie i tak było. Po prostu wleźli i
    > napierdalali każdego jak leci.

    No ale tu policjantow jest chyba ponad setka, i niektórzy są z tyłu.
    I niemal nie widac, zeby kogokolwiek bili :-P
    Za to na początku tak jakby są czyms obrzucani.

    Jakis slad widac w 3:04 i 3:44 - ale to kilku na kilkuset :-)

    Musisz znalezc fim z drugiej strony :-)

    P.S. Te jasne wybuchy na początku - policja, czy demonstranci?

    > Jakby dobrze sprawdzili to pewnie nie byłoby sprawy

    Bo to wszystko przez tych p/osłów.
    DO sa obowiązkowe, a nosic przy sobie nie trzeba :-)

    No ale przeciez mamy kraj ucyfrowiony ...

    > Pytał się o protokół z udziałem strony.

    no ale zacząles od pokazania dowodu, to nie było potrzeby innych
    opcji.

    > Pewnie powiedzieli tak jak robert. Znaczy mniej więcej tak, bo nie
    > sądzę, żeby przeciętny kulson wyprodukował z siebie dla prasy, że
    > postawili zarzuty matce dla jej dobra:P

    Przecietny kulson szkolony "po odpowiedz prosze sie zglosic do
    rzecznika" :-)

    > Ale zawsze okazuje się, że pismaki z jakąś tam dokładnością piszą jak
    > mniej więcej było (może trochę podkręcą ale raczej w granicach
    > clikcbaitu a nie kłamstwa),

    Tylko nie wiesz, co przekrecili, czy z klickbaitu, czy z niewiedzy,
    czy z ignorancji, czy z fantazji/dopowiedzi.

    > a o kulsonach zawsze w takich sytuacjach
    > okazuje się że kręcą, zmyślają (jak nasz grupowy) jakieś bzdury albo
    > ordynarnie kłamią. To nie maja wina że dziennikarz z faktu czy innego
    > pudelka jest bardziej wiarygodny niż policjant. Ani nie wina pismaków.

    Wina pismakow, ze sami są tak sobie wiarygodni.

    > Więc nauczony doświadczeniem z góry w takich sytuacjach zakładam, że
    > stroną "mijającą się z prawdą" jest niestety policja. Jak dotąd się
    > sprawdza, więc tego się będę trzymał. Sorry - policjanci sami do tego
    > doprowadzili.

    > Raczej w sądzie, no bo gdzie - w piątnicy?

    U prokuratora? Bo od niego dostał pismo.

    No ale wlasnie - nie napisali. Czemu nie napisali?

    > Natomiast to co jest ważne -
    > czyli to że kulsony popierdoliły ustalenie tożsamości napisali. To był
    > artykuł o tym, że policjanci pomylili osoby a nie o pracy czytelni sądu.

    No ale ja bym chcial wiedziec, czy prokurator zachował sie
    przyzwoicie, czy to sąd nie utrudniał, a moze policjanci/komendant sie
    zachowali przyzwoicie i protokoły pokazali, czy wrecz odwrotnie -
    utrudniali i mowili "spieprzaj dziadu" - oczywiscie nie dosłownie.

    Robercie - protokół z zatrzymania gdzie powinien na tym etapie być -
    na komisariacie, u prokuratora, czy w sądzie?
    Bo jakos mi sie wydaje, ze sąd to mało interesuje że, tożsamość
    ustalono na podstawie zeznania zatrzymanego.
    Jest sprawca, jest akt oskarzenia ... wydaje się, ze tożsamosci nikt
    nie kwestionuje.
    No ale sie nie znam, to moze komplet papierów jest juz w sądzie.
    A Policjanty słysząc o sprawie lecą szybko skasować monitoring :-)

    Tych protokołów powinno byc chyba więcej, bo skoro pijany, to czy nie
    osobny z badania alkomatem? Potem postawienie zarzutów ...

    J.