  • Data: 2023-03-31 23:49:11
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ni ma dowodu znieważenia, to nie ma. O co Ci chodzi?

    O to, że potem funkcjonariusze zeznają że zostali znieważeni czy napadli
    przez tego czy tamtego mimo że to niespecjalnie możliwe żeby ich
    zidentyfikowali.

    > Może ktoś ich znieważył? Wykluczasz?

    Ale wiesz, że to tak nie działa?

    > Skąd ja mam to wiedzieć?

    To po co dyskutujesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?

    > Bo taka jest prawda. Ale możemy hipotetycznie założyć, że faktycznie się
    > ktoś pomylił. >

    To w końcu "to chyba raczej fakt" czy "ale możemy hipotetycznie założyć"?

    > A czytałeś?

    A jak myślisz - że podpisałem bez czytania. Swoją drogą w jednym biło
    więcej "oczywistych omyłek pisarskich" niż słów - ale to ćwierć wieku
    temu było;)

    > Tak mniej więcej w połowie pierwszej strony bywa to, co nas
    > interesuje.

    To musisz sprecyzować - aż tak często u was nie bywam, żeby znać na pamięć.

    > Twoje prawo.

    Skoro uważasz inaczej... to w sumie też twoje prawo. Prawo człowieka, bo
    funkcjonariusza już nie.

    > Po co? Żeby Shreka zadowolić?

    Po to że od tego som łone.

    > Nawet w tym wątku pisałem,. nie che mi się po prostu kolejny raz.

    Spoko - wam się nigdy nie chce:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!