  • Data: 2023-03-31 23:35:10
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 07:30, Shrek pisze:

    > No skoro twierdzisz, że się zarzuty stawia na podstawie kamer a odziały
    > zwarte trzepią jak leci, to wynika z tego, że skoro nie każdy ma
    > bodycama, to większość się jednak w takim tłumie dowodowo nie nagra. To
    > znaczy że po akcji większość należałoby wypuścić i przeprosić. Tak jest?
    > Czy raczej jak już kogoś na demonstracji do skuki zwiną to kończy ze
    > znieważeniem policjanta?

    Jak ni ma dowodu znieważenia, to nie ma. O co Ci chodzi?

    > No tak - cały odział zwarty napierdalał każdego na stacji
    > warszawa-stadion jak leci. Zerokuratura umorzyła, bo nie dało rady
    > zidentyfikować który konkretnie kulson z całego oddziału napierdalał
    > ludzi jak leci.

    No to cały oddział, czy jakiś wytwór Twej wyobraźni w liczbie
    pojedynczej? I co ma jakiś kulson, z oddziałem Policji? Stał tam gdzieś
    obok?

> [...]
    > na ogół naruszenie nietykalności. Skoro sporo z nich jest odwalane potem
    > przez sąd, to zakładam że demonstranci mają obecnie ochronę prawną
    > realizowaną przez różne "oszołomskie" organizacje i pytanie "panie
    > funkcjonariuszu, jak pan zapamiętał żeby rozpoznać następnego dnia/po
    > kilku godzinach, że w tym kotle to właśnie ta osoba naruszyła pana
    > nietykalność, jakie miała cechy charakterystyczne po których pan ja
    > rozpoznał?" padają. Szkoda tylko że w ten sposób uwala się samo
    > oskarżenie, bo powinno się również uwalać funkcjonariuszy którzy takie

    Może ktoś ich znieważył? Wykluczasz?

    > Czyli co poszło nie tak? Procedura zła?

    Skąd ja mam to wiedzieć?

    > Oj tam - niedawno pisałeś, że na razie to "poszkodowany" tak twierdzi.

    Bo taka jest prawda. Ale możemy hipotetycznie założyć, że faktycznie się
    ktoś pomylił. >
    > Oczywiście. Natomiast jak już się go popełni, to należy przeprosić i w
    > miarę możliwości naprawić. A nie powiedzieć że "u nas się w papierach
    > zgadza i wypad"

    No może się zgadza. Skąd wiesz, ze nie?

    > Twoja sprawa. Cały casz usiłujesz zgrywać eksperta w nimbie jakieś
    > niesamowitej wewnętrznej wiedzy o policji, a przecież ustawę można
    > ściągnąć z internetu a i nie jest już tak, że jak ktoś był w sądzie albo
    > na policji to patol. Więc tak - składałem zeznania zarówno jako
    > poszkodowany i jako świadek więc siłą rzeczy takie protokoły podpisywałem.

    A czytałeś? Tak mniej więcej w połowie pierwszej strony bywa to, co nas
    interesuje.

    > Nie jestem przekonany czy osoba która twierdzi, że postawienie komuś
    > zarzutów z dupy działa na jego korzyść jest w pełni sprawna umysłowo.

    Twoje prawo.

    > Tak a co? A potem pismaki wygrzebały sprawę, chodziły po policji i
    > prokuratorach z prośbą o wyjasnienie a ci jakoś tych przesłanek nie
    > podali. Nawet nie powiedzieli standardowego "mamy ale nie możemy
    > przekazać ze względu na dobro śledztwa"? Opieramy się na tym, co piszą w
    > mediach (ty dodatkowo tworzysz sobie setki wygkluczających się założeń).
    > Jeśli pismaki szkalujo policję, to policja ma własny pion prasowy
    > (niestety o ujemnej wiarygodności) żeby takie rzeczy prostować -
    > prostowali? Nie?

    Po co? Żeby Shreka zadowolić?

    > Jak? Weźmy na przykładzie oszustwa na olx?

    Nawet w tym wątku pisałem,. nie che mi się po prostu kolejny raz.
    --
    Robert Tomasik