  • Data: 2023-03-31 15:19:23
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 14:16, J.F pisze:

    > Kamera o ktorej pisze, to nie musi byc osobista.
    > Filmuja, nagrywają, stawiaja zarzuty.

    To będą mieli szczęście jak sfilmują z 1/3. Dalej masz film z dymu -
    rozpoznałbyś kogoś żeby mi postawić zarzuty? Na niektórych filmach
    widać, że policjanci mają numery na kaskach, choć ciężko odczytać jakie.

    > Ogolnie jakos tak - ale jak pamietasz, to raz sie skonczylo
    > zniewazniem aresztanta i trzeba było Kulsona szukac :-)

    Nie wiem o którym przypadku mówisz, ale zapewne się zepsuło.

    > Czy tak caly oddzial i czy kazdego to chyba niekoniecznie.

    z grubsza własnie tak.

    https://www.youtube.com/watch?v=d_DS_WXh1w0

    Nawet jak któryś konkretnie nikomu postronnemu nie sprzedał to tylko
    przypadkiem - więc usiłowanie i tak było. Po prostu wleźli i
    napierdalali każdego jak leci.

    > Osoby znanej policjantowi.
    > Ten nie był znany.
    > Trudno, zeby kulson znal kazdego w miescie.

    No raczej - więc procedura tego nie zakłada.

    > Sprawdzacie cos, nie sprawdzacie, szukacie sobie jak sie sprawa
    > rypnie?

    Jakby dobrze sprawdzili to pewnie nie byłoby sprawy

    > No ale to nie byl protokól osoby zatrzymanej.

    Pytał się o protokół z udziałem strony.

    > Pewnie powiedzieli.

    Pewnie powiedzieli tak jak robert. Znaczy mniej więcej tak, bo nie
    sądzę, żeby przeciętny kulson wyprodukował z siebie dla prasy, że
    postawili zarzuty matce dla jej dobra:P

    > No ale widzisz jak pismaki piszą. Jak radio Erewań.

    Ale zawsze okazuje się, że pismaki z jakąś tam dokładnością piszą jak
    mniej więcej było (może trochę podkręcą ale raczej w granicach
    clikcbaitu a nie kłamstwa), a o kulsonach zawsze w takich sytuacjach
    okazuje się że kręcą, zmyślają (jak nasz grupowy) jakieś bzdury albo
    ordynarnie kłamią. To nie maja wina że dziennikarz z faktu czy innego
    pudelka jest bardziej wiarygodny niż policjant. Ani nie wina pismaków.
    Więc nauczony doświadczeniem z góry w takich sytuacjach zakładam, że
    stroną "mijającą się z prawdą" jest niestety policja. Jak dotąd się
    sprawdza, więc tego się będę trzymał. Sorry - policjanci sami do tego
    doprowadzili.

    > Nie chcialo im sie napisac (tytulowa sprawa tozsamosci) gdzie te akta
    > przeczytal, nie chcialo kiedy list odebrał, kiedy wysłano ...

    Raczej w sądzie, no bo gdzie - w piątnicy? Natomiast to co jest ważne -
    czyli to że kulsony popierdoliły ustalenie tożsamości napisali. To był
    artykuł o tym, że policjanci pomylili osoby a nie o pracy czytelni sądu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!