  • Data: 2023-03-31 17:38:45
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 16:50, J.F pisze:

    > Mogą miec dwie kamery :-)

    Albo policjanta co rozpozna że tamten mnie napadł/

    > Ale zostal zlapany na gorącym uczynku, a film potwierdza zarzuty.

    Na demonstracjach mało kto jest zatrzymywany na gorącym uczynku - pałują
    jak leci, wpychają do suka a potem sobie dobierają kto konkretnie kogo
    zaatakował. Masz film - widziałeś, żeby policjanci kogoś konkretnie
    zatrzymywali - nie pałują jak leci. A skoro dostał to przecież nie
    powiedzą że bez powodu tylko stawiał opór, znieważył albo naruszył
    nietykalnośc - prawda?

    > Tylko ten wredny adwokat sie pyta czemu kolor kurtki sie nie zgadza
    > :-)

    No właśnie - powstaje pytanie po czym pan funkcjonariusz rozpoznał a
    potem się okazuje, że się nie zgadza...

    > Bo to bład taktyczny i już nie będą mieli :-)

    Wiem. Zresztą i tak to gówno da, bo numerki mają z tyłu i na nagraniach
    się nie da odczytać. Poza tym okaże się że numerki nie są w żaden sposób
    powiązane z funkcjonariuszem:P

    > O tym, gdzie Kulsona trzeba było szukac :-)

    Aaa. Nie kulsona a Kulsona;) Dobry przykład - ja na podstawie tego
    nagrania nie podejmuje się powiedzieć który z kulsonów to Kulson:P

    > No ale tu policjantow jest chyba ponad setka, i niektórzy są z tyłu.
    > I niemal nie widac, zeby kogokolwiek bili :-P

    Akurat ci z tyłu bili na innym ujęciu z drugiej strony:P

    > Za to na początku tak jakby są czyms obrzucani.

    A temu nie przeczę, że niektórym się należało. Ale decyzja o umorzeniu
    była uzasadniona nie tym że należało pałować a tym, że pałujących nie
    zidentyfikowano.

    > P.S. Te jasne wybuchy na początku - policja, czy demonstranci?

    Na 99% policja z hukowymi. Taka ich wersja doktryny z wojny w zatoce
    "szok i przerażenie";)

    > Bo to wszystko przez tych p/osłów.
    > DO sa obowiązkowe, a nosic przy sobie nie trzeba :-)

    To się odpytuje na okoliczności o których nie ma powszechnego dostępu.
    Być może gdyby to jakiś mistrz zbrodni zrobił to da się to oszukać
    wyszukując o kimś za wczasu dane w interenecie i fejsbukach. No ale
    mówimy o kloszardzie, który wyruchał policję:P Pan ockham mówi że dupy
    dali policjanci i ja mu wierzę:P

    > no ale zacząles od pokazania dowodu, to nie było potrzeby innych
    > opcji.

    Wprost przeciwnie - robert tak uważa, że skoro jest protokół to znaczy
    że było jak w protokole. Ja nie mam takiego przekonania - mówiąc wprost,
    skoro żul wydymał policję a w protokole się wszystko zgadza, to znaczy
    że albo żul jest znacznie inteligentniejszy niż wygląda albo... policja
    znacznie mniej wiarygodna niż to co ma w papierach. Pozostaje jeszcze
    opcja że kulson był tak głupi, żeby wpisać w protokół dane z dupy które
    podał kloszard i ich nie sprawdził.

    > Przecietny kulson szkolony "po odpowiedz prosze sie zglosic do
    > rzecznika" :-)

    No to pewnie poszli do rzecznika:P

    > Tylko nie wiesz, co przekrecili, czy z klickbaitu, czy z niewiedzy,
    > czy z ignorancji, czy z fantazji/dopowiedzi.

    Ale _zawsze_ w takich sprawach okazują się być bliżej prawdy niż
    policja. "za każdym jebanym razem":P

    > Wina pismakow, ze sami są tak sobie wiarygodni.

    Wina kulsonów, że bardziej wiarygodny od nich jest dziennikarz pudelka
    czy faktu. To nie jest wysoko postawiona poprzeczka...

    > U prokuratora? Bo od niego dostał pismo.

    W sumie... Nie wiem jaki jest tryb dostępu do akt w prokuraturze.

    > No ale wlasnie - nie napisali. Czemu nie napisali?

    A jakie ma znaczenie gdzie?

    > No ale ja bym chcial wiedziec, czy prokurator zachował sie
    > przyzwoicie, czy to sąd nie utrudniał, a moze policjanci/komendant sie
    > zachowali przyzwoicie i protokoły pokazali, czy wrecz odwrotnie -
    > utrudniali i mowili "spieprzaj dziadu" - oczywiscie nie dosłownie.

    No z artykułu wynika że przynajmniej na policji go spławili.

    > No ale sie nie znam, to moze komplet papierów jest juz w sądzie.

    Nawet jak jest w sądzie to nikt tego sprawdzać nie będzie - jest wpisane
    że ten to ten, chyba że ktoś to zakwestionuje. A na nakazówce nie ma komu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!