    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zarzuty z dupy cd
    Date: Fri, 31 Mar 2023 07:30:27 +0200
    <64262a7b$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>

    > A skąd ja mam to widzieć?

    No skoro twierdzisz, że się zarzuty stawia na podstawie kamer a odziały
    zwarte trzepią jak leci, to wynika z tego, że skoro nie każdy ma
    bodycama, to większość się jednak w takim tłumie dowodowo nie nagra. To
    znaczy że po akcji większość należałoby wypuścić i przeprosić. Tak jest?
    Czy raczej jak już kogoś na demonstracji do skuki zwiną to kończy ze
    znieważeniem policjanta?

    > A w ogóle kogoś napierdalali?

    No tak - cały odział zwarty napierdalał każdego na stacji
    warszawa-stadion jak leci. Zerokuratura umorzyła, bo nie dało rady
    zidentyfikować który konkretnie kulson z całego oddziału napierdalał
    ludzi jak leci.

    > Oczywiście, ale już wykroczenie.

    Ale jak trafisz do suki po demonstracji to masz z automatu znieważenie i
    na ogół naruszenie nietykalności. Skoro sporo z nich jest odwalane potem
    przez sąd, to zakładam że demonstranci mają obecnie ochronę prawną
    realizowaną przez różne "oszołomskie" organizacje i pytanie "panie
    funkcjonariuszu, jak pan zapamiętał żeby rozpoznać następnego dnia/po
    kilku godzinach, że w tym kotle to właśnie ta osoba naruszyła pana
    nietykalność, jakie miała cechy charakterystyczne po których pan ja
    rozpoznał?" padają. Szkoda tylko że w ten sposób uwala się samo
    oskarżenie, bo powinno się również uwalać funkcjonariuszy którzy takie
    zeznania składają.

    > Jest mało prawdopodobne, by pomylono personalia osoby znanej
    > policjantowi.

    Czyli co poszło nie tak? Procedura zła?

    > Bo że w ogóle pomylono, to chyba fakt raczej.

    Oj tam - niedawno pisałeś, że na razie to "poszkodowany" tak twierdzi.

    > A do łapania pijanych kierujących alkoholików? Błędów nie robi ten, co
    > nic nie robi.

    Oczywiście. Natomiast jak już się go popełni, to należy przeprosić i w
    miarę możliwości naprawić. A nie powiedzieć że "u nas się w papierach
    zgadza i wypad"

    > Wątpię.

    Twoja sprawa. Cały casz usiłujesz zgrywać eksperta w nimbie jakieś
    niesamowitej wewnętrznej wiedzy o policji, a przecież ustawę można
    ściągnąć z internetu a i nie jest już tak, że jak ktoś był w sądzie albo
    na policji to patol. Więc tak - składałem zeznania zarówno jako
    poszkodowany i jako świadek więc siłą rzeczy takie protokoły podpisywałem.

    > I...?

    Nie jestem przekonany czy osoba która twierdzi, że postawienie komuś
    zarzutów z dupy działa na jego korzyść jest w pełni sprawna umysłowo.

    > Prokurator, zapewne Naczelnik i jakiś doświadczony dochodzeniowiec
    > uznali, ze są przesłanki mając dostęp do materiałów, ale Shrek po
    > przeczytaniu brukowca wie lepiej - że nie ma.

    Tak a co? A potem pismaki wygrzebały sprawę, chodziły po policji i
    prokuratorach z prośbą o wyjasnienie a ci jakoś tych przesłanek nie
    podali. Nawet nie powiedzieli standardowego "mamy ale nie możemy
    przekazać ze względu na dobro śledztwa"? Opieramy się na tym, co piszą w
    mediach (ty dodatkowo tworzysz sobie setki wygkluczających się założeń).
    Jeśli pismaki szkalujo policję, to policja ma własny pion prasowy
    (niestety o ujemnej wiarygodności) żeby takie rzeczy prostować -
    prostowali? Nie?

    > Może i dlatego się to udowadnia.

    Jak? Weźmy na przykładzie oszustwa na olx?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!