  • Data: 2011-08-12 10:25:21
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-12 10:53, mvoicem pisze:

    > Piękne i populistyczne, ale nie ma się nijak do mojego pytania o to jak
    > sobie wyobrażasz w praktyce domniemanie niewinności w postępowaniu
    > podatkowym.

    A widzisz...
    Bo nasz system podatkowy jest skonstruowany tak, aby "nasi", czyli ci,
    którym trzeba dać zarobić, tych podatków nie płacili. Także tak, aby
    zarobili "doradcy podatkowi" i urzędnicy, bo to kolejne pieniądze, które
    można ludziom wyrwać.
    Nasz system podatkowy nie różni się niczym od bandy przydrożnych
    rozbójników, którzy czają się po krzakach i łupią według uznania tych,
    którzy się nawiną. Jeśli ktoś jest wystarczająco mocny, to nie da się
    złupić. Jeśli ktoś nie wychyla nosa z domu (czyt: nic nie robi), to nie
    narazi się na złupienie.

    ... a uczciwy system, to 3 podatki:
    - katastralny, płacony od deklarowanej wartości nieruchomości (z
    klauzulą w konstytucji, że każdy może wtedy przyjść, położyć na stół
    150% tej deklarowanej wartości i powiedzieć "wyp...aj!") - na wojsko,
    policję, drogi krajowe itd, bo to zależy od "nieruchomości" którą trzeba
    bronić, chronić i obsłużyć
    - pogłówny (ta sama kwota od osoby), na sejm i resztę podobnej bandy
    złodziei (skoro już bez nich się nie da), wszak oni służą (teoretycznie)
    w takim samym stopniu wszystkim obywatelom, skoro ci są "równi"
    - VAT (no bo im bogatsza gospodarka, tym bogatszy powinien być kraj),
    choć niekoniecznie. VAT przyjdzie sam w postaci wydatków tych, którzy w
    tym kraju się wzbogacą i trafi do tych biedniejszych: kierowców,
    pucybutów, kamerdynerów itd.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.