  • Data: 2011-08-12 20:17:33
    Temat: Re: Zap3ata za s?siadke z mojego rachunku
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j24035$7id$1@news.onet.pl...

    > 2. W twoim wypadku kłopot może być inny. Jeśli te pieniądze, to
    > przykładowo emerytura, renta lub zapłata za umowy zlecenia - nie ma
    > żadnego problemu. Gorzej w wypadku pensji pracowniczej. Z tego co wiem
    > Urząd Pracy ma zwyczaj ścigać pracodawcę za przekazywanie pensji
    > pracownika na czyjeś konto. Jest to sprzeczne z zapisami Kodeksu Pracy.

    Akurat w moim przypadku to jest emerytura moja i tesciowej.
    Zony rente dodalem czysto teoretycznie, bo zona nie ma renty. W ogole nie ma
    dochodow, bo jej
    lekarze rente odebrali po 8 latach, mimo, ze stan zdrowia coraz gorszy. Cham
    z komisji powiedzial,
    ze moze nie moze pracowac, ale moze jeszcze spiewac.

    O kure. To jesli zona nie ma dochodow, a ja mam, to znaczy ze ja jej daje
    kase na zycie. Moze zona powinna od tego podatek placic?