eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale › Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
  • X-Received: by 10.157.47.177 with SMTP id r46mr301876otb.15.1467226171443; Wed, 29
    Jun 2016 11:49:31 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.47.177 with SMTP id r46mr301876otb.15.1467226171443; Wed, 29
    Jun 2016 11:49:31 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!news.ripco.com!news.glorb.com!r1no6771281ige.0!news-out.g
    oogle.com!d62ni6620ith.0!nntp.google.com!jk6no6751019igb.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 29 Jun 2016 11:49:31 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <57740457$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.141.242.198;
    posting-account=TK5l0QoAAAAldQF2560HYsPD7T6zK1l9
    NNTP-Posting-Host: 62.141.242.198
    References: <1...@g...com>
    <57740457$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    From: Piotrek <p...@p...onet.pl>
    Injection-Date: Wed, 29 Jun 2016 18:51:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756490
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 19:24:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Piotrek" napisał 2016-06-02 w wiadomości
    > >Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
    > >piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
    > >w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,
    > >że organizatorzy promocji będą mieli niesamowitego pecha
    > >i rzeczywiście dotrzemy do półfinału. Czy w takiej sytuacji
    > >sieć sklepów rzeczywiście będzie zobligowana do dotrzymania
    > >swojej obietnicy, czy może szefostwo będzie mogło się od tego
    > >wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
    > >oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?
    >
    > Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)
    >
    > J.

    Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
    pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
    ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
    promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał".
    Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci. Niezależnie
    od tego, jak się wszystko potoczy, już chyba nigdy nie będą mieli
    odwagi wyrwać się z podobną obietnicą (no, chyba że tym razem
    premiowane będzie już tylko pierwsze, maksymalnie drugie miejsce
    na całej imprezie). Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
    zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
    promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
    naszej jutrzejszej wygranej?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1