  • Data: 2016-06-30 00:25:56
    Temat: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Od: mahe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-02 o 18:55, Piotrek pisze:
    > Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
    > piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
    > w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,

    Wszyscy się tu zastanawiają czy oddadzą lub nie pieniądze natomiast mnie
    zastanawia, czy to przypadkiem nie podchodzi pod gry hazardowe albo
    zakłady bukmacherskie? Taka działalność wymaga jakiś koncesji czy
    zezwoleń zapewne?
    Bo w końcu czym się różni zakład u bukmachera od "zakładu" w Media Markcie?

    No a tak wogóle to z tego co pamiętam, to poprzednia władza zakazała
    hazardu, a obecna również się nie kwapi do zmiany w tym temacie.

    Ktoś mądry mnie oświeci?

    --
    pozdro
    mahe