  • Data: 2006-12-16 00:42:57
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwyczajowy błąd pomiaru powierzchni mieszkania to +-3% i Twój przypadek w
    tym zakresie się mieści. Zwykle kupując mieszkanie od developera podpisuje
    się umowę, że nadmetraż i niedometraż wyrównuje się dopiero po przekroczeniu
    tych 3%. Ale faktycznie w tym wypadku nie jest to nowe mieszkanie i
    sprzedający powinien posługiwać się metrażem rzeczywistym, który przecież
    znał. 3% to tak niewielka różnica, że wystarczy postawić dodatkową ścianę,
    albo grubiej położyć tynki i już Ci metraż skacze metr w te, czy metr we
    wte:)

    Opowiem Ci anegdotę z mojego bloku. Jak kupowaliśmy mieszkanie, to jeden z
    lokatorów dostał klucze jeszcze zanim geodeta wymierzył mieszkanie. Bałwan
    wyburzył sobie jedną ze ścian jeszcze przed pomiarem i przez to przekroczył
    barierę 3% o jakiś paznokieć... W efekcie musiał developerowi dopłacić za
    dodatkowe 2 m.kw...

    --
    Lukasz