  • Data: 2006-12-16 14:09:49
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > cena nie była za metr kwadratowy tylko za mieszkanie, więc jaka była taka
    > zostanie
    > metraż mieszkania tez się nie zmienił po zobaczeniu cyferek.

    cena za metr tez byla podawana w czasie rozmow, lecz faktycznie
    ustalalismy cene za calosc. poza tym, przy odsprzedazy dostane za
    mieszkanie mniej, z powodu mniejszego metrazu. ja mieszkania nie
    mierzylem, ani nie ogladalem kazdego zakamarka, wiec ciezko powiedziec,
    ze widzialem co biore - nikt przeciez w 15min nie zauwazy 2,5% roznicy
    w powierzchni.

    niemniej jednak, sprzedajacy wiedzial, ze mieszkanie ma mniej niz mowi.
    to nie developer, ktory przynajmniej teoretycznie, nie wie jaki metraz
    wyjdzie dokladnie po wybudowaniu, polozeniu tynkow.

    gdybym o tym braku wiedzial od poczatku, to wybral bym inna oferte,
    gdyz dla mnie te 2 m2 byly wazne, szczegolnie, ze to wlasnie dzieki nim
    cena byla atrakcyjniejsza.
    jesli patrzec na to od strony cyferek, to pieniadze tez sa tylko
    cyferkami, a ja nie chce przeciez dostac mieszkania za darmo, tylko
    adekwatnie do braku w metrazu, obnizyc cyferki kwoty do zaplaty :)

    dziekuje wszystkim za odpowiedzi!