  • Data: 2006-12-16 20:44:34
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Szmul Szmulewicz napisał(a):
    > dagger6 powiada:

    > tak vide art. 556 kc(brak właściwości, o jakiej zapewnił kupujący)

    Zgodnie z tym artykulem sprzedawca jest tu odpowiedzialny (mniejszy
    metraz to mniejsza wartosc i mniejsza uzytecznosc).

    Jesli jednak brac pod uwage Twoj poprzedni post, to czy mam rozumiec,
    ze jesli kupisz w sklepie cos, co bedzie mialo inne wlasciwosci niz
    obiecal sprzedawca, nie bedziesz tego reklamowac, gdyz widziales co
    kupujesz?!

    Zgodnie z KC mam racje, zgodnie z Waszymi opiniami, nie koniecznie
    (zdania sa podzielone).
    Narazie juz mniej sie ta strata przejmuje, lecz nadal pozostaje niesmak
    zlej decyzji, podjetej wg. przeklamanych informacji. Moglem miec cos
    lepszego, taniej.. i tu tkwi caly problem.

    Dzieki za rzeczowa opinie.