  • Data: 2006-12-16 17:01:43
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > dostaniesz tyle ile ktoś zgodzi sie zapłacić.

    Oczywiscie, ze tak, tylko ze podstawa ceny jest mertaz. Nikt mi nie
    zaplaci za 65m2 tyle samo co za 67m2, a ja nie bede oszukiwac
    kupujacych, tak jak to zrobil ten sprzedajacy.

    > wiesz, co. marudzisz jak małe dziecko.

    Rozumiem, ze jesli Ty bedziesz kupowal, nie bedzie Ci robilo roznicy,
    ze mieszkanie ma faktycznie np. 10m2 mniej niz obiecane?! Dla mnie
    mieszkanie to przestrzen do zycia z ktora place. Moze dla Ciebie liczy
    sie nie przestrzen tylko wyglad?! Kazdy ma jakies priorytety i moze
    przymknac oko na cos innego, lecz watpie zeby ktokolwiek chcial czuc
    sie oszukany, szczegolnie w tak powaznej sprawie.