    Subject: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <615378e2$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61547cf0$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61569a90$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <RyM5J.389228$QHsf.292625@fx12.ams1>
    <615804cf$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <8u76J.471432$64ef.407030@fx13.ams1>
    <61595333$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <w0h6J.357507$Fd_a.154017@fx08.ams1>
    <6159a597$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <cMr6J.131958$ya7f.128032@fx10.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 4 Oct 2021 06:54:52 +0200

    > Teraz? Nie, nie mam. W normalnych okolicznościach, myślę, że nie musi
    > być jakiś dużych różnic.

    Zawsze były.

    > Ja tylko pokazuje, że jak się jest młodym i niedojrzałym to sie
    > podejmuje różne decyzje i niekoniecznie ma to związek z inteligencją.

    Tym niemniej wyraźnie się różne zawody rozkładem IQ różnią. Z
    seminariami to byla jeszcze jedna sprawa - jak byłeś homoseksualistą -
    to na wsi za pedalstwo co najwyżej w ryja można za to dostać, a w
    kościele to można szybko awansować;) Teraz się pozmieniało i do miasta
    wystarcyz wyjechać - raczej nikt cię nie będzie przesladował, to im
    liczba powołań spadła;)

    > A skąd Ty to wszystko wiesz, skoro nigdy nie byłeś zmotywowany aby pójść
    > do policji? :)

    A ty skąd na przykład wiesz, że kościół systemowo ukrywa pedofili, skoro
    nie jesteś nie księdzem ani pedofilem:P Albo że politycy to cyniczne
    chuje, skoro nie jesteś chujem:P

    > No patologia, ale co to ma do inteligencji młodych kandydatów?

    W sumie nic - oni by nawet sami na to nie wpadli. Od starszych się uczą.
    Ale pokazuje, że po kulsonie nie należy się spodziewać niczego dobrego.

    > Nie znam wystarczająco znaczącej statystycznie próbki aby stwierdzić
    > kto, a Ty pewnie też nie masz.

    Nie muszę mieć żadnego podglądu - to wiek w wtórym się zawód wybiera lub
    kończy jego zdobycie.

    > No właśnie ambitniejsi, nie inteligentniejsi.

    Istnieje zapewne statystyczne powiązanie. Żresztą, żeby zostać powiedzmy
    naukowcem ambicja nie wystarczy. Żeby zostać krawęznikiem wymagania są
    niewygórowane.

    > Masz np. dość dużą grupę osób, która prze na edukacje wyłącznie po to
    > aby mieć co wstawić sobie przed nazwiskiem i epatować jakimś tytułem.

    Zgadza się. Dalej są zawody bardziej inteligenckie i bardziej z serii
    "tęgie rence a pusta głowa". Kulsoństwo należy do tych drugich i
    ansztajnów tam raczej nie uświadczysz. A jak się trafi kilku to raczej
    ich nie spotkasz, bo raz że na jednego przypada tysiąc troglodytów a
    dwa, że oni ulic raczej nie zamiatają. Przeciętny kulson jak już pisałem
    to niziny stanowisk niefizycznych i tego nie zmienisz.

    --
    Shrek