    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Thu, 16 Feb 2006 18:23:50 +0100
    <dt1miq$ot4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2...@4...com>

    Artur Golanski napisał(a):

    > O ile właściwie czytam to co napisałeś - nie było twego samochodu=nie
    > było wykroczenia, bo 'tamten' nie mógł nikomu zastawać/utrudnić
    > wyjazdu z miejsca parkowania.
    Ale pozostawiając w tym samym miejscu samochód uniemożliwiłby wjazd na
    miejsce parkingowe, zatem wykroczenie nadal byłoby...

    > Ma znaczenie-usasadnienie j.w.
    Nie ma - uzasadnienie j.w. :-)

    > Nie zauważyłem owego 'wykazania'. Przede wszystkim brak rysunku
    > poglądowego uniemożliwia własciwą ocenę sytuacji.

    W skrócie tak to opiszę (z pamięci): samochód owego łosia stoi tak, że
    uniemożliwia wyjazd z miejsca parkingowego. Stoi po prostu prostopadle
    do tego miejsca na drodze dojazdowej do wszystkich miejsc parkingowych
    (równolegle do jej kierunku). Miejsca parkingowe znajdują się po jednej
    stronie tej drogi wzdłuż niej i samochody nalezy ustawiać (zgodnie z
    oznaczeniem) prostopadle do tej drogi.
    (uff! mam nadzieję, że potrafisz sobie wyobrazić sytuację na podstawie
    tego opisu :-) )
    Tym samym łoś uniemożliwia również wjazd na miejsce parkingowe, które
    wtedy zajmowałem. Zatem nie ma znaczenia, czy mój samochód tam stał, czy
    nie - jego sposób parkowania był nieprawidłowy.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."