  • Data: 2006-02-16 18:51:03
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisał(a):
    > Tak mi przykro. Stwórz w związku z tym własny słownik pojęć, jeśli nie
    > jesteś w stanie prawidłowo zinterpretować tych, które od lat funkcjonują w
    > języku polskim i nikt nie ma problemu z ich zrozumieniem.
    No gdyby nikt, ale kilka osób się znalazło. :-) Język potoczny nie jest
    precyzyjny. Większość słów w słowniku ma wiele znaczeń. Tymczasem prawo
    musi być precyzyjne.

    > To jest takie coś, co pomaga zrozumieć dane pojęcie i nie kombinować przy
    > tym, jak koń pod górkę :)

    Czyli - jak to określiłaś "czuj"? :->
    Na podstawie "czuja" nie tworzy się i nie egzekwuje prawa.

    > Stań sobie zatem prywatnym autem przy sklepie spożywczym w pobliżu znaku
    > "Zakaz zatrzymywania się - nie dotyczy zaopatrzenia" i kłóć się potem w
    > sądzie, że Ty też pracujesz jako zaopatrzeniowiec. Wprawdzie w firmie
    > budowlanej w zupełnie innym mieście, ale to przecież nie ma nic do rzeczy.
    > Jeśli wygrasz sprawę w sądzie grodzkim, to pozostanie mi tylko
    > pogratulować.
    Ja nie jestem zaopatrzeniowcem. Natomiast miałem raz taki przypadek, gdy
    przed sklepem, w którym kupowałem pewien sprzęt policja goniła ludzi
    za zatrzymanie się w takim miejscu. Jak zobaczyli gdy wychodzę z dużym
    pudłem i ładuję do samochodu stracili zainteresowanie moim samochodem.

    > Powodzenia życzę w przypadku ewentualnej sprawy sądowej i pamiętaj o DUŻEJ
    > kasie dla adwokata :)

    Spoko.

    > To jedynie_Ty_nie wiesz, kogo można, a kogo nie nazwać mieszkańcem bloku.

    W świetle prawa każdego niemal.

    Dlatego co poniżej (napisałaś) :-)

    > Jestem. Poczuwanie się do obowiązków nie ma nic wspólnego z ich
    > wypełnianiem.
    :-O

    > I tak samo - niepoczuwanie się =/= nie wypełnianie.
    Nie poczuwam się do obowiązku, ale go wypełniam? :-D

    > BTW - czy uważając się za mieszkańca bloku swojej mamy jesteś członkiem
    > Wspólnoty Mieszkańców tego bloku?
    Nie ma czegoś takiego :-)

    > Od jakiegoś czasu o interpretacji słowa "mieszkaniec".
    > Chcę Ci pokazać, gdzie robisz błędy w myśleniu uważając się za
    > mieszkańca danego bloku/terenu.

    Nie. To Ty usiłujesz bezpodstawnie ograniczyć pojęcie do jego pewnego
    podzbioru. Nie wiem w jakim celu.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."