  • Data: 2006-02-16 18:45:20
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:l3ejzaqi9ckz$.14iwn7usuwbrc$.dlg@40tude.net>
    Przemysław Bernat <p...@p...com> pisze:

    > Nie, ja wytłumaczę. "Zatrzymać się" to jest do jednej minuty.
    > "Postój" jest powyżej jednej minuty. Nie wierzysz? Sprawdź:
    > http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial1.
    html
    > A teraz pokaż mi ekipę, która rozładuje ciężarówkę pełną szaf i foteli
    > poniżej jednej minuty.

    Dobrze, w takim razie sprecyzuję i napiszę, że "może zaparkować w celu
    wyładowania/załadowania".
    Jeśli oczywiście wymaga tego sytuacja i nie ma możliwości zaparkowania
    pojazdu gdzie indziej, bo byłoby to utrudnieniem dla tragarzy.
    Natomiast zaparkowanie takiego pojazdu w celu pójścia kierowcy na herbatkę
    do znajomej byłoby już nadużyciem.
    I nie pytaj mnie przypadkiem "a jaka to różnica", bo nie podejmuję się
    tłumaczyć oczywistości.

    --
    PozdrawiaM