  • Data: 2006-02-16 17:26:36
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 17:21:22 +0100, Nixe napisał(a):

    > A ja czasami mieszkam w: Berlinie, w Warszawie, u mojej babci w jej domu i u
    > moich znajomych w ich bloku.
    > Czy to znaczy, że raz jestem mieszkanką Berlina, a innym razem Warszawy, raz
    > domku mojej babci a innym razem bloku moich znajomych?

    To inaczej: kto jest mieszkańcem mieszkania, które kupiłem swojej kochance?
    Ja jestem właścicielem, ona tam mieszka, ale nie jest zameldowana i nie ma
    umowy najmu. Świadczy mi usługi seksualne w zamian za możliwość mieszkania.
    Ja opłacam czynsz, ale nigdy dłużej niż dwie godziny w mieszkaniu nie
    przebywam.
    Teraz pytanie: kto jest mieszkańcem tego mieszkania?

    1. Ja
    2. Kochanka
    3. Masaj

    --