    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Wed, 15 Feb 2006 20:56:09 +0100
    <dsv6vv$jj6$1@news.task.gda.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał:

    >Zabrania się postoju w miejscu utrudniającym [...] wyjazd (jakikolwiek,
    Dla mnie jest to różnica, bo nie jest to ściśle określone miejsce (w
    naszym omawianym przypadku). Miejsce (jego położenie) jest uzależnione
    czy stoi pojazd, który mam zastawić, gdzie ten pojazd stoi (może być
    tu lub tam), czy rzeczywiście jest to utrudnienie/uniemożliwienie
    (jeden sprawny kierowca poradzi sobie patrząc w lusterka, a drugi nie
    bedzie miał zielonego pojęcia w którą strone kręcić kierownicą -
    zdarzyło mi sie kiedyś pomóc sasiadowi w podobnej sytuacji, dla niego
    tatalnie bez możliwości wyjazdu).

    >Nie musi być "w ogóle" zabronione.
    >Wystarczy że jest zabronione w tym wypadku. A jest zabroniony postój w
    >_miejscu_ utrudniającym wyjazd.
    No i tu nasza interpertacja zapisu art. 130a.1.1 się różni. Pozostańmy
    więc każdy przy swej opinii :-).

    >zastawiania "wyjazdu z miejsca do parkowania" prawo tak samo zabrania
    >zastawiac.
    Zgoda, jest to wykroczenie podlegające karze, ale nie powód do
    usunięcia z drogi i takie jest moje subiektywne zdanie.
    EOT z mojej strony :-)

    --
    Artur Golański