  • Data: 2006-02-16 10:50:33
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisał(a):

    > Nie. Mieszkasz u niej jedynie jako gość.

    LOL. Mieszka, ale nie jest mieszkańcem? To ile Twoim zdaniem musiałby
    mieszkać aby stać się tym mieszkańcem?

    > Na podstawie znajomości języka polskiego i zdolności logicznego myślenia.
    > Naprawdę nic nie poradzę, że paru z Was ma tak ogromne problemy z
    > określeniem, kto jest mieszkańcem danego bloku, a kto jedynie gościem
    > mieszkańca.

    Język nie definiuje precyzyjnie pojęcia mieszkańca i w związku z tym nie
    wystarcza do takiego stwierdzenia. Na podstawie języka Ty twierdzisz, że
    ktoś nie jest mieszkańcem, ale ktoś inny twierdzi (nadal zgodnie z
    choćby definicją ze słownika), że jest.
    Brak jest prawnej definicji pojęcia i w związku z tym tabliczka "nie
    dotyczy mieszkańców" jest prawnie wadliwa.

    > Tak, bo samochód należy do mieszkańca bloku, który mieszka/parkuje tam
    > stale.
    No to chyba Ty nie zrozumiałaś napisu: tam było "nie dotyczy
    mieszkańców" a nie "nie dotyczy pojazdów mieszkańców". Co i tak nie
    określa dokładnie o czyje pojazdy chodzi ;-)

    > Gdyby samochód autora wątku należał do jego matki, to też nie byłoby
    > problemu.
    Nieprawda.

    > Dlaczego uważasz, że to jedynie chciwość czy zazdrość powoduje
    > mieszkańcami danego bloku, że stawiają sobie znak zakazujący parkowania
    > pojazdom nie należącym do mieszkańców? Naprawdę nie rozumiesz istoty
    > problemu?
    Bo tak właśnie jest. Przeczytaj dokładniej wątek. To prosto wynika z
    zachowania łosia.

    > Niech zgadnę - sam albo nie masz samochodu albo masz, ale mieszkasz w
    > domu z własnym garażem, tak?
    :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."