  • Data: 2006-02-15 20:37:29
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dsv94m$4ts$1@atlantis.news.tpi.pl>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=58594

    > Jak widzisz oczywistość pojęcia mieszkańca jest tylko pozorna.

    Nie. Wystarczy tylko pomyśleć :)

    > Chyba, że wskażesz akt prawny, który _precyzyjnie_
    > określa kogo nazywa się mieszkańcem, a kto już nim nie jest.

    Naprawdę potrzebujesz aktu prawnego, by móc stwierdzić, że Twoja mama jest
    mieszkanką bloku, a Ty, jako osoba jedynie ją odwiedzająca, jesteś jej
    gościem?
    No chyba, że jesteś też lokatorem tego mieszkania i że mieszkasz tam na co
    dzień, ale gdyby tak było, to zapewne nie napisałbyś swojego pierwszego
    posta.

    > Póki co "nie dotyczy mieszkańców osiedla" dla mnie znaczy tyleż samo,
    > co "nie dotyczy użytkowników mieszkań osiedla" :-)

    A jesteś prawnym użytkownikiem mieszkania swojej mamy?
    Czy jeśli u mamy na klatce schodowej zobaczysz ogłoszenie "Dnia 12.12.2005
    odbędzie się zebranie mieszkańców bloku 12" to udasz się na takie zebranie?
    Czy jeśli inna wywieszka głosić będzie "W pierwszą sobotę miesiąca
    mieszkańcy klatki A sprzątają pomieszczenia wspólne w piwnicy" to pójdziesz
    posprzątać?

    --
    PozdrawiaM