eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!news-out.readnews.
    com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Date: Sun, 20 Jun 2010 01:15:06 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 27
    Message-ID: <hvjj5m$a41$1@news.dialog.net.pl>
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <hvjb99$8cj$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hvjdvr$79i$1@news.dialog.net.pl>
    <o...@p...opteris.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-149-29.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1276989430 10369 78.8.149.29 (19 Jun 2010 23:17:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jun 2010 23:17:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643239
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:op.vekjucm9bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    >> Nie dość że kupił dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubił ważny
    >> dokument, to jeszcze spieprzył sprzęt i chce teraz "kombinować".
    > Jak niby spieprzylem?? :| Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie -
    > po prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac
    > jakiegos tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.
    > Seria TX szczegolnie ma ta wade... Zatem gdzie niby spieprzylem??
    Ty spieprzyłeś.
    Grzeje się aż udko parzy? Od wczoraj, czy od razu? Jeśli od razu to czy
    reklamowałeś? Jeśli nie, to czy serwisowałeś układ chłodzenia?
    Klawisze same się tak z siebie wyłamały? Farbka się wytarła?
    Nie chrzań chłopie. Każdy laptop ma jakieś wady, ale tyle zwalasz na jednego
    badziewia? Za długo w tym siedzę aby w takie bajki wierzyć.

    > Spieprzylem sprawe, bo zgubilem karte gwarancyjna... Tu
    > sie zgodze, ale zebym cokolwiek psul?! Mi laptop potrzebny jest do
    > codziennej pracy - gdyby nie to, to juz dawno poszedlby do serwisu.
    Było przetestować i kupić pod tym kątem.
    Dam ci radę za darmo - nie marka ma zasadnicze znaczenie, ale model. I
    wytwórca podzespołów też. A nawet sztuka.
    Toshiba też ma gówniane produkty.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1