eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjnaRe: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!21
    2.27.60.7.MISMATCH!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <hvjeok$98h$1@news.onet.pl>
    <hvjia2$o8m$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 20 Jun 2010 01:15:29 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 50
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276989347 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17082 83.15.160.115:52751
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643237
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20-06-2010 o 01:02:24 Pytanie <x...@x...tr> napisał(a):

    >>>> podstawie faktury. Jak trafisz na ?yczliwego pracownika to uzna.
    >>>> ...
    >>>
    >>> Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu
    >>> HP,
    >>> czy do Makro?
    >> Reklamujesz tam gdzie kupi?e?, zw?aszcza na podstawie tylko gwarancji.
    >> Zacznij od Makro.
    >>
    >> --
    >> MZ
    >
    > Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie
    > z
    > warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze
    > gwarancja
    > byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki,
    > laptopy).
    > Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
    > przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna
    > reklamowac
    > towar z tytulu niezgodnosci z umowa.
    >

    Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji. Sprawdzalem nawet na hp.pl i po
    podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku... Fakt -
    przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane
    uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z
    "zalanymi plytami Colą"...

    --
    SprzedamTO.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1