  • Data: 2005-04-12 16:02:06
    Temat: Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    Od: "Mirkos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem co na to sąd, ale w umowach jest wyraźnie napisane, że liczy się
    data wpływu pieniążków na ich konto, a nie data wysłania pieniążków przez
    ciebie.
    Fakt jest taki, że jak kiedyś płaciło się na poczcie to pieniądze potrafiły
    dotrzeć do adresata nawet po 2 tygodiach, dlatego firmy i banki wzięły się
    na sposób i dodały takie coś do umowy.