  • Data: 2005-04-12 22:45:10
    Temat: Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    Od: piwar <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcell napisał(a):

    > Co mogę zrobić w tej sytuacji aby nie płacić im następnych pieniędzy? Kto
    > tutaj ma rację? Co sąd orzeknie, jeżeli pozwę tych lichwiarzy? Wykazałem
    > dobrą wolę, opłaciłem w terminie.

    Sprawdź kiedy dokładnie wyszły pieniądze - Twój bank bez problemu
    powinien móc określić sesję wychodzącą. Tego samego dnia pieniądze są w
    banku beneficjenta. Księgowanie musi nastąpić w ciągu X dni od
    otrzymania (zależy od banku, ale chyba jest jakiś max. termin). Dodaj to
    do siebie i wyjdzie Ci, czy płatność miała prawo wyskoczyć poza termin,
    czy nie. Jeśli nie miała prawa - zlej ich totalnie. Jeśli mogło się tak
    zdarzyć, trzeba chyba z nimi ładnie gadać.
    Była niedawno sztuczka pewnego banku, który notorycznie przetrzymywał
    pieniądze wpływające do niego, a przeznaczone dla jednej z sieci
    komórkowych. Wyszła z tego mała awantura, bo klienci dostawali
    upomnienia o nieterminowym płaceniu, mimo zleceń przelewów nawet dwa dni
    przed terminem. Może na pl.biznes.banki o tym pisali?

    Pozdr.
    piwar.