  • Data: 2005-04-12 18:54:30
    Temat: Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    Od: "Marcell" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" napisał:
    | Dnia Tue, 12 Apr 2005 18:21:37 +0200, Marcell naskrobał:

    | Czyli na 99% nie zapłaciłeś w terminie. Liczy się data wpływu na rachunek
    | wierzyciela wiec poproś Żagiel o bankowy dowód wpływu na ich koto z datą
    | księgowania na rachunku wierzyciela.

    Na dowodzie wpływu będzie to, co już usłyszałem w rozmowie telefonicznej:
    "odsetki zaksięgowane dzień po terminie". Nie bardzo rozumiem po co mam ich
    o to prosić i czy w ogóle muszą mi coś takiego wydać; to jest zależne od
    ich wewnętrznej regulacji.

    Co zrobić aby nie płacić tej kasy (średnia krajowa na drzewie nie rośnie
    ;).
    Przypominam, że spóźnienie dotyczy jednego dnia, a w tym tylko odsetek i
    kosztów dodatkowych (12% całej kwoty).

    --
    Pozdrowienia
    Marcell