  • Data: 2008-03-19 23:10:48
    Temat: Re: "Zachęta" dla dłużnika
    Od: Zby <ybz@localhost> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.03.2008 dekazzze <d...@g...pl> napisał/a:

    > nie możesz, uzyskałeś już odpowiedź! Jeśli tak jak piszesz dług się
    > faktycznie przedawnił i taki zarzut podniosła druga strona, to nie masz
    > żadnych prawnych możliwości nacisku. Chyba, że on nie wie, że się
    > przedawnił - wtedy możesz jeszcze coś działać i poszukaj coś na temat
    > przerwania biegu przedawnienia.

    Na to, to nawet nie mam co liczyć; tacy cwaniacy są bardziej oblatani w te
    prawne klocki ode mnie.

    A może z innej beczki: słyszałem, że osoby/firmy nie płacące zobowiązań - np.
    dopisane do KRD - nie mogą brać udziału w publicznych przetargach (mimo tego
    kruczka o "przedawnieniu"). Nie wiem, czy to prawda? Byłaby to jakaś szansa;
    przypilnować gościa, aż się gdzieś nie zabierze robić interesów, i zgłosić
    do komisji przetargowej: "ten pan nie powinien być w ogóle brany pod uwagę
    jako dostawca, bo odnośny przepis go wyklucza...". Dobrze kombinuję?
    --
    Zby