  • Data: 2008-03-20 00:40:26
    Temat: Re: "Zachęta" dla dłużnika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zby pisze:

    > #v+
    > art. 22 ustawy "Prawo zamówień publicznych", stanowi wyraźnie, że "o
    > udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w
    > sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia".
    >
    > Ktoś, kto ma długi, takiej gwarancji dać nie może.
    > #v-

    Brednie - należność przedawniona nie ma najmniejszego negatywnego wpływu
    na sytuację finansową "dłużnika".

    > A nawet, jeśli go nie wykluczą - to zrobienie mu odrobiny darmowej "reklamy"
    > (ja mam papiery na poparcie swoich słów

    Tak? Masz dowód na to, że NIE zapłacił? Bo po przedawnieniu on już
    dowodu na to, że zapłacił, nie potrzebuje - może zapłacił, potwierdzenie
    już wyrzucił, a ty teraz usiłujesz wyłudzić już raz zapłaconą należność...

    > - nie boję się sądu) raczej nie

    Zostania cwelem też się nie boisz?

    > zaszkodzi, prawda? I świadomość, że to samo może być przy następnym
    > przetargu?
    >
    > No, bo co mi innego pozostało?

    Ponieść konsekwencje własnej niekompetencji, wyciągnąć wnioski i
    następnym razem pilnować terminów.