  • Data: 2008-03-20 00:36:18
    Temat: Re: "Zachęta" dla dłużnika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zby pisze:

    > Taki jesteś dziarski, bezpośredni i wesolutki - jakbyś był, nie
    > przymierzając, radcą prawnym tego, co mnie okradł.

    "Okradł"? Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    > Zatem z okazji nadchodzących Świąt życzę Ci serdecznie, aby Cię spotkało
    > coś takiego, jak mnie. I żebyś potem doznał od kogoś innego podobnej
    > "życzliwości", jak właśnie ja z Twojej strony. Dzisiaj.

    Mnie nie spotka, bo ja, jak mi ktoś nie zapłacił, to nie czekałem
    latami, tylko po pierwszym wezwaniu do zapłaty od razu poszedłem z
    pozwem do sądu.

    A złożenie papierów w sądzie przerywa bieg przedawnienia...

    "Jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz."