  • Data: 2012-06-19 09:00:53
    Temat: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2012 16:53, Kriss pisze:
    > Jeszcze raz poczytaj dokładnie i pojmij treść tego rozdziału.
    > Podporządkowanie chrześcijan jest wymagane wobec każdej władzy, ale nie
    > bezwzględne. Apropos Hitlera o ile wiem duże kościoły protestanckie +
    > kościół katolicki bardzo ładnie z nim współpracowały. Nieliczne wyjatki
    > lądowały w obozach koncentracyjnych. I to dowodzi, że kościoły te maja z
    > chrystianizmem tyle wspólnego ile ja ze znajomością języka suahili czy
    > jak to się pisze :D

    No to O Co Ci Chodzi? Krytykuję władzę, to mówisz, że to
    niechrześcijańskie.
    A jak wymienione przez ciebie związki wyznaniowe z władzą współpracują,
    to znów twierdzisz, ze to też niechrześcijańskie...

    Ja tam anarchistą nie jestem i dalekim od od ataków na władzę, ale to co
    robi POważna załoga nie pozwala mi milczeć i się słodko uśmiechać. Już
    nie wiem czyje zbrodnie na narodzie są większe, ekipy Balcerowicza czy
    POpaprańców. Pierwsi doprowadzili do ruiny cały polski majątek i
    pozwolili rozkraść i rozebrać kraj do zera, a drudzy systematycznie
    niszczą edukację i gospodarkę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek