  • Data: 2012-06-19 09:55:34
    Temat: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jrp837$m9i$1@inews.gazeta.pl...

    > No to O Co Ci Chodzi? Krytykuję władzę, to mówisz, że to
    > niechrześcijańskie.
    > A jak wymienione przez ciebie związki wyznaniowe z władzą współpracują,
    > to znów twierdzisz, ze to też niechrześcijańskie...
    >
    > Ja tam anarchistą nie jestem i dalekim od od ataków na władzę, ale to co
    > robi POważna załoga nie pozwala mi milczeć i się słodko uśmiechać. Już
    > nie wiem czyje zbrodnie na narodzie są większe, ekipy Balcerowicza czy
    > POpaprańców. Pierwsi doprowadzili do ruiny cały polski majątek i
    > pozwolili rozkraść i rozebrać kraj do zera, a drudzy systematycznie
> [...]

    Ja ci niczego nie zabraniam. Jednak nie znoszę obłudy religijnej. Skoro
    powołujesz się na 'słowo Boże' (w mniemaniu wielu ludzi) i czynisz z tego
    motto wszystkich swoich postów, to nazywanie kogokolwiek popaprańcem,
    złodziejem itd jest z twojej strony zachowaniem godnym faryzeusza. Prawo do
    krytyki - ma każdy. Prawo do obrażania - też. Tylko wywal ten werset ze
    stopki bo robisz z siebie pośmiewisko.

    Ponieważ ta dyskusja to totalny offtopic, więc robię EOT.