  • Data: 2008-10-07 06:26:42
    Temat: Re: ZUS (dlugie)
    Od: piotrekd1 <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Paź, 03:17, "macso" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "piotrekd1"

    > nie zostala zaplacona skladka za wszystkich (prawdopodobnie)
    > pracownikow,wlacznie ze mna.
    > w zawiadomieniu zus napisal,ze w dniu tym i tym zostalo wszczete
    > postepowanie administracyjne z urzedu wobec mnie w sprawie
    > przeniesienia odpowiedzialnosci za zadluzenie spolki. Nic wiecej w tym
    > zawiadomieniu nie ma.
    >
    > hm
    > a jak z następnym Zarządem. Działał po styczniu 2004 ??
    > Jeśli nie, to masz marne szanse na wybronienie się.
    >
    > macso

    z tego co wiem po mnie bylo jeszcze 2 prezesow zarzadu.Nikt po mnie
    nie dotrzymal obowiazku zmian w KRS dotyczacych zarzadu.Dlatego tez
    uprzejma pani powiedziala ze postepowanie dotyczy mnie gdyz ja
    znajduje sie aktualnie w KRS. A czu ZUS nie powinien zaczac tego
    postepowania poczawszy od spolki i jej kont?? Co z wspolnikami i
    kapitalem zalozycielskim?? i ponawiam pytanie czy jesli ZUS uwaza mnie
    od poczatku za osobe na ktorej spoczywa wina zadluzenia spolki , to
    czy nie powinienem dostac chocby jakiegos wezwania do splaty ??? tylko
    od razu postepowanie administracyjne???